SorShop

Soroptimistenes eget miljønett!

Vi har jo visst det lenge; plastposer er ikke godt for naturen vår! Heller ikke for hvaler, livet i havet generelt og vi legger igjen for mange plastposer/gjenstander på våre mange søppelfyllinger! Noe kan hver av oss gjøre, selvsagt! I hverdagen. Tenk også på den vanlige handleturen! Hvorfor bruke plastposer til å bære maten hjem i når du kan kjøpe miljønett fra Larvik-klubben? Kjøper du miljønett fra oss hjelper du naturen, du støtter soroptimistenes eget utdanningsfond og du reklamerer for organisasjonen samtidig! Et skikkelig Kinder-egg for ikke å snakke om Columbi-egg!

Ta kontakt med thorka2@online.no så sender vi deg miljønett, så mange du vil ha! Hvert nett koster kr 30,- men vi tar gjerne 3 nett for kr 100,-! pluss porto!   (du tok den?) :-)

Vi hører vel fra deg?

Larvik-klubbens Lill og Margaret har hentet nye miljønett – klare for salg!

Soroptimistenes eget julemerke!

Bestill ark med 10 julemerker! Hvert ark koster bare kr 25,-!  Bestill gjerne klubbvis! Kjøper du julemerker fra Larvik-klubben er du med å støtter soroptimistenes eget utdanningfond, pynter opp juleposten og markedsfører organisasjonen vår på en praktisk måte! Ta kontakt med oss på thorka2@online.no