Æresmedlemmer i Larvik Soroptimistklubb

Larvik troner med flere æresmedlemmer, som har bidratt ekstraordinært i arbeidet med å bedre kvinners stilling.

Larvik Soroptimistklubb hedret Lill Bjørvik og Margaret Støle Karlsen med æresmedlemsskap på oktobermøtet i 2018.

Dette sier de selv til utmerkelsen: Vi er stolte og glade over å ha blitt hedret for vårt engasjement i klubb og på unionsplan. Tusen takk til Larvik Soroptimistklubb for æresmedlemsskapet! Vi gleder oss til å fortsette arbeidet, sammen med klubben i våre hjerter, med å hjelpe kvinner til utdanning og styrke deres muligheter til å oppnå bedre levevilkår.

Chartermedlem Else Karlsson (1925-2019) og Liv Høibø (1927-2016) ble hedret med æresmedlemsskap i klubben etter et langt og trofast medlemsskap der de gjennom bevisstgjøring, formidling og handling har fremmet klubbens og soroptimismens formål.

Begge æresmedlemmene var strålende tilstede som også dette bildet viser:

Liv Og Else Med Æresdiplomer

Liv Høibø (til venstre) og Else Karlsson (til høyre).